SANDRA MADELENE KARLSSON ♥

Sandra Madelene Karlsson,
du är min allra bästavän och det känns som jag känt dig hela mitt liv.
Dom snart 3 åren vi känt varandra har vart helt fantastiska,
har delat allt med dig, allt och lite till.
Du vet så mycket om mig som ingen annan vet och du får alltid veta allt.
Utan dig hade jag inte klarat mig, för ärligt vad hade jag gjort utan dig?
vem hade hjälpt mig upp när jag vart på botten vem hade jag tillbringat min tid med,
utan dig är jag halv. du är världens bästaste vän och alla förtjänar en vän som dig,
jag fattar inte hur jag kan ha en sån bra vän som dig.
Kan inte förklara med ord hur mycket du betyder för mig,
för du betyder så mycket. Du är min klippa, du är solen som lyser upp min gråa dag.
Du är den som får mig le och skratta du är den som vet vad du ska säga för att få mig på bra humör,
utan dig hade jag inte funnits idag. Och jag är ärlig, du är perfekt på alla sätt
. Jag vet ärligt inte vad jag ska skriva finns så himla mycket att skriva,
men du är mina andetag, mitt syre, min tvilling,
vi är så lika men ändå så olika. Du förstår mig så bra,
finns 3 ord som jag egentligen behöver skriva och det är JAG ÄLSKAR DIG,
för det gör jag hur mycket som helst.
Du är världens bästa, du och jag !
Så vill jag att det ska vara föralltid, bästavän ♥
j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0