Att bli tillsammans med sitt ex är som att se samma film en gång till man vet alltid hur den slutar

Hejsan, jag kan inte bestämma mig om jag ska ha nattstad eller blogg.se ? haha, Dagen har vart sjukt rolig, stan med linnea madde julia jennie o min lillebror o julias lillasyster, vi träffade idre magnus som tog hand om isak så bra så, har aldrig sett isak skratta så mycket tror jag. Sen åkte jag på utvecklingsamtal som gick jätte bra faktiskt. Och nu har jag nyss kommit hem och väntar på att martin o mamma ska komma hem så vi ska gratta martin lite tror jag :) så ska logga ut nu puss



och idag fyller världens bästa lisa fredriksson år ! älskar dig gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0