Tusen tankar men bara du är med i alla

Jag hade väldigt gärna skrivit att jag har sommarlov, men tyvärr så har jag sommarskola. Fick en dags ledighet och den spenderades med wikki, sandra, andre, jerry, madde och sebastian en liten stund. Underbar dag, sen på kvällen åkte vi ner till tingsnäs och gratta vicky som fyllde 17 år, träffade mke folk som man inte träffat på länge :) Idag har det vart sommarskola från 9-12 och sen gick jag och madde hem och sov ett bra tag, vi har även hunnit vart i orsa och nu är vi hemma hos min pappa med jennie, madde svensson, julia och beau! trevlaaans :) jag har äntligen börjat blogga igen, fast skriver massa ointressant! :D men skiter väl man i ?
nu ska jag umgås med dom lite kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0