du blir blind för killen som kan dö för dig , men du faller för den som kastar iväg dig

Alla mina inlägg börjar med hej? gud vad tråkigt :) Kom hem från Stockholm igår har faktiskt haft rikig kul o ska dit snart igen hoppas jag :) träffat wikki, emma L och frida L, rasmus o isac igår, kul vare :) sov hos madde imorse vaknade vi vid elva gick nästan direkt ut och la oss isolen, blivit lite brun hoppas jag ! Åkte hem vid sex o har vart med jennie, mickan o julia hela kvällen, dom gjorde mig påbra humör igen, var så sur att jag skakade haha :)
Nu ska jg se film sedan sova, imorgon blir det att madde sover här o skola.. bara 7 dagar kvar tills sommarlov! :D riktigt nice asså ;)
man måste bjuda på sig själv ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0