åh ååh åååh ååååh

Godmorgon,
vaknade för inte så längesen av att jennie och julia kom in och hoppade på mig ! Jag som sov så skönt :(
Blir hos pappa i en vecka kanske? beror på hur mycket mamma ska campa dom senaste dagarna har jag vart med julia vi har varit och campa med min familj i Älvdalen vi har vart ute på äventyr där.. Sen ahr vi bara umgåts med Jonathan och Kim som är här från Stockholm har vart riktigt trevligt. Jennie sover här inatt och Linnea har tagit tummen ur arslet och kommit till pappa, haha ;) nu ska jag göra något annat än att sitta här. Blir jobbigt och Linnea ska ha datorn för hon ska vinna ett par byxor på tradera? :s jag vet att hon är weard ibland, men älskar hon ändå ! :D
Min fina vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0