en äkta vän ser sorgen i dina ögon när du gråter på inombords, en falsk vän litar på ditt leende o tror på dina lögner

Godnatt!
Ligger i sängen lssnar på musik och bloggar ska lägga mig typ nu. Tänkte bara berätta lite snabbt om helgen!
Fredag: Jobbade tills 18.0 ungefär sen spenderades kvällen på byn med underbart folk!
Lördag: Jag Julia och Jennie fixade oss sen drog vi till flygfältet, var med Tommy & hans syskon. Sen gick vi hem till campingen packa ner tältet och packade väskorna pappa kom så vi åkte med dom till byn. Träffade Elin Jonasson där det var sjukt längesen! Sen kom Madde vi spenderade kvällen med Tommy Matthias, Angelica, Mike och annat roligt folk som kom & gick. Åkte hem 03.00 eller 04.00 till Kåtilla somnade vid 07.00-08.00 någonstans där. Madde väckte mig vid tolv, hon jennie och julia åkte till campingen jag åkte med Matthias o Tommy och Tommys till byn Var in på parken en stund med  dem sen gick jag till madde & dom och sen åkte vi hem vid tre! Har vart en underbar helg, med underbara folk, drama, ilska, skratt, gråt, några missta, saker man ångrar sjukt mycket och vi tar inte upp allt på bloggen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0